مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-28سياسي

«رونق تولید» به سبک ستاد فرمان امام| از ایجاد 12 هزار شغل تا اجرای 39 پروژه آبرسانی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی گفت: طرح های اشتغالزایی این نهاد علاوه بر ایجاد فرصت های کسب وکار در مناطق محروم، مهاجرت معکوس روستاییان و رونق تولید را نیز به دنبال داشته است.

- سیدمجتبی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: ستاداجرایی فرمان امام(ره) با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار برای روستانشینان با تلاش و راهنمایی های انجام شده، فعالیت های جهادی خود را در این حوزه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این نهاد از سال 1397 در اجرای طرح های اشتغالزایی خراسان جنوبی ورود پیدا کرده و هم اکنون 424 روستا زیر پوشش این طرح ها قرار دارند، بیان داشت: طرح های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای طرح های اشتغال، تبیین کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا سال 1400، 300 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اجرای طرح های اشتغالزایی در استان متعهد شده است.

ایجاد 12 هزار شغل در استان موسوی با تأکید بر اینکه با پرداخت این تسهیلات تا سال 1400، 5 هزار و 300 طرح با ظرفیت 12 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در استان ایجاد می شود، تصریح کرد: 30 تسهیل گر در 11 شهرستان استان در راستای اجرای امور طرح های اشتغالزایی اجتماع محور با این نهاد همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رونق تولید» به سبک ستاد فرمان امام| از ایجاد 12 هزار شغل تا اجرای 39 پروژه آبرسانی

«رونق تولید» به سبک ستاد فرمان امام| از ایجاد 12 هزار شغل تا اجرای 39 پروژه آبرسانی